Maitiname savo smegenis

     Įeinate į kambarį ir pamirštate, ko ten atėjote? Gal net pamiršote, koks šio straipsnio pavadinimas? Jei iš tikrųjų jums taip nutinka, pasistenkite valgyti daugiau rupių, nesijotų miltų produktų, tokių kaip įvairių kruopų košės, nesijotos sėlenos, grūdai ar nesijotų miltų makaronai. Vienas tyrimas parodė, jog tos moterys, kurios padidina savo maiste folio rūgšties, vitamino B12 ir B6 kiekį, lengviau ir greičiau įsimena ir apdoroja informaciją, palyginus su tomis, kurios to nedarė. Taigi, kaip ir kuom pamaitinti savo smegenis, kad jos tarnautų taip, kaip reikia. Štai keli jūsų smegenims būtini produktai:

  • Mėgaukitės riebia žuvimi. Riebiose žuvyse randama daug Omega-3 sočiųjų riebalų rūgščių. To paties randama ir žuvų aliejuje, graikinių riešutų aliejuje, linų sėklose. Šie produktai užtikrina jūsų nervų sistemos sveikatą. Būtina vartoti šiuos produktus, nes kitu atveju gali būti, jog su laiku susirgsite senatvinėmis ligomis, tokiomis kaip Alzhaimeris, katastrofiškai prastės jūsų atmintis. Žuvyje taip pat randama jodo, kuris išgrynina protą, padaro aiškų mąstymą.
  • Išgertuvės su girtuoklėmis (arba vaivorais). Tufts Universitetas padarė tyrimą ir nustatė, kad šių uogų ekstraktas padeda išlaikyti trumpąją atmintį. Tad pirmyn, jokių pasiteisinimų!
  • Valgykite daugiau pomidorų. Pomidoruose randamas likopenas, labai stiprus antioksidantas, kovoja su laisvaisiais radikalais, kurie pažeidžia ląsteles, kurios prisideda prie silpnaprotystės ir Alzhaimerio vystymosi.
  • Gaukite energijos su vitaminais. Folio rūgštys ir vitaminas B12 padeda išvengti kai kurių ligų, susijusių su nervine sistema. Įvairios kruopos yra būtent tas produktas, kuriame gausu šio vitamino. Kruopų košės suteiks jums energijos visai dienai ir ilgam laikui palaikys jūsų protinius gebėjimus, išlaikys geresnę atmintį.
  • Paskaninkite valgius juodaisiais serbentais. Ilgą laiką buvo ir tebėra manoma, jog vitaminas C paskatina protinį gyvumą, guvumą. Vienas geriausių vitamino C šaltinių ir yra juodieji serbentai.
  • Rinkitės moliūgų sėklas. Saujelė moliūgų sėklų per dieną yra viskas, ko jums reikia. Tokia yra rekomenduojama paros norma, iš kurios gausite reikiamą kiekį cinko. Tai suteiks jums protinės energijos, pagerins atmintį, mąstymo įgūdžius.
  • Geriau brokolis. Tai puikus vitamino K šaltinis, pagerinantis kognityvines funkcijas.
  • Žiupsnelis šalavijo. Ypatingai naudingas smegenims yra šalavijų aliejus. Tad pirmyn – meskite šio prieskonio į kasdienį savo maistą, bus ne tik gardu, bet ir naudinga.
  • Kaip be riešutų. Riešutai pilni vitamino E, taip pat jo turi įvairios daržovės, sėklos, kiaušiniai, rudieji ryžiai ir rupūs miltai.
  • Protinių gebėjimų priedai. Įvairios jūrinės žuvys yra be galo naudingos smegenų veiklai, tad, jei tik galite ir turite progą jų valgyti, jokiu būdu neatsisakykite, jei senatvėje norite išvengti silpnaprotystės ar Alzhaimerio.
(Apsilankyta 116 viso, 1 šiandien)