Vegetariška indiška dieta

Indiška dieta – absoliučiai vegetariška dieta, tad jos laikantis teks visiškai atsisakyti mėsos produktų. Jei pastebėsite, kad laikantis šios dietos labai pablogėjo bendra savijauta, tuomet dietą nedelsiant nutraukite.

Indiškos dietos valgiaraštis:

Pusryčiai:

Šviežių vaisių arba daržovių sultys, arbata (su citrinos griežinėliu arba pienu, tačiau be cukraus), avižiniai dribsniai su puodeliu lieso pieno.

Pietūs:

Galite rinktis:

1. 200g 20 riebumo varškės ir šviežių vaisių salotos;
2. Agurkų salotos su saulėgrąžų aliejumi ir trupučiu sezamo sėklų, lėkštė virtų ryžių su lęšiais (trys dalys ryžių ir viena dalis lęšių) ir virtomis morkomis;

3. Lėkštė manų košės su pupomis ir daržovėmis.

Vakarienė:

Galite rinktis:

1. Sojos kepsnys su daržovių kotletu, natūralus jogurtas ir obuolių kompotas;
2. Salotos iš sojos daigų, pomidorų ir grybų, daržovių apkepas, riekė ryžių duonos;
3. Du virti kiaušiniai su špinatais ir rieke duonos.

Laikantis indiškos dietos kasdien būtina vartoti tokius produktus:

• Pieno produktus: natūralų jogurtą, liesą varškę, neriebų rūgpienį;
• Žalias daržoves su padažu, kurio pagrindą sudaro natūralus jogurtas, 20 riebumo varškę, jūros dumblus su soja.
• Riešutus (migdolus, lazdyno riešutus, saulėgrąžų ir sezamo sėklas);
• Garuose virtas daržoves (išlieka vitaminai ir mineralai) bent pietums ar vakarienei;
• Sriubas – karštas arba šaltas;
• Patiekalus iš javų. Tačiau nepiktnaudžiaukite tokiais produktais kaip ryžiai, makaronų gaminiai ir duona;
• 2-3 žalius arba džiovintus vaisius valgio metu;
• Virtus arba žalius kiaušinius 4-5 kartus per savaitę;

Kadangi ne kiekvienas žmogus gali ištverti vienokius arba kitokius mitybos pokyčius, prieš atsisakant įvairių maisto produktų ir pradedant laikytis indiškos dietos, geriausia būtų pasikonsultuoti su gydytoju.

Autorius: www.visos-dietos.lt

(Apsilankyta 255 viso, 1 šiandien)