Valgis pradedančiam vaikščioti vaikui

Jei manėte, kad atsistojusį ant kojų vaiką galėsite toliau maitinti daržovėmis, vaisiais ir kruopomis, teks jus labai smarkiai nuvilti. Išties, tokie vaikučiai tampa labai smulkmeniški ir itin išrankūs maistui. Beje, juos gali ištikti susierzinimo priepuolis, jei pasiūlysite per dieną kad ir du vienodus patiekalus. Taip kad teks rinktis kur kas atsargiau, nei manėte.

     Bepradedantys vaikščioti mažyliai yra be galo aktyvūs ir pasižymi neišsenkančia energija. Vadinasi, jiems ir valgyti reikia daugiau. Imant vidurkį, šie mažyliai suvartoja maždaug 1000-1300 kalorijų per dieną. Norėdami užpildyti tokią normą vien tik sveiku maistu, teks būti išradingiems. Štai kelios idėjos.

     „Gero maisto“ idėjos mažyliui

     Vaisiai, uogos, daržovės, grūdiniai produktai, kiaušiniai yra sveiki produktai vaikui ir puikiai tinka raciono užpildymui. Vis dėlto tėvai turi neblogai paplušėti, kad patenkintų vaikų valgymo poreikius. Visas maistas, skirtas mažyliams turi būti minkštas kramtyti, patrauklus pažiūrėti, sveikas ir, žinoma, maistingas. Svarstote, kas tai galėtų būti, kad atitiktų „kriterijus“? Pateikiame tinkamų valgių sąrašą:

  • Makaronai iš kietos (kvietinės) tešlos/spagečiai,
  • Paprasti makaronai su tarkuotu sūriu,
  • Lakštinių sriuba
  • Kvietinių miltų paplotėliai su sūriu, rūgpieniu ar pomidorų padažu, gamintu namuose,
  • Daugiaryžis (rizotas), kepti ryžiai,
  • Kokosų sviestas, želė, kiaušiniai, sumuštiniai su vištiena,
  • Becholesteroliai sumuštiniai ir linksmi sumuštiniai vaikams,
  • Sūris, bulvės, vištienos kesadilija,
  • Kiaulienos kumpio gabalėliai,
  • Prancūziškas skrebutis, omletas, keptas kiaušinis
  • Keksiukai su įvairiais priedais, šokoladiniai pyragaičiai,
  • Kvietiniai vafliai su medumi bei vaisiais,
  • Vištienos piršteliai su pomidorais,
  • Bulvių košė su padažu,
  • Miniatiūriniai sūrio enčiladai,
  • Mažos bandelės su dešrelėmis,
  • Humusas su duona,
  • Makaronai/spagečiai su mėsos kukulaičiais,
  • Sūrio ir pupelių burito,
  • Nedidelės namie gamintos picos su sūriais,
  • Ryžiai ir pupelės,
  • Daržovės su makaronais,
  • Žuvies lazdelės ar vištienos krūtinėlė,
  • Vaisiai ir Cezario salotos.

 

     Derėtų nepamiršti, jog kai kurie produktai gali alergizuoti, jei vaikas jiems neatsparus. Būkite atsargūs.

     Be šių idėjų, internete apstu įvairiausių formų patiekalų, skirtų vaikams. Nes vaikai labai išrankūs ir maisto išvaizdai.

(Apsilankyta 98 viso, 1 šiandien)