Valentino dieta: liekna ir aistringa

Valentino diena nenumaldomai artėja. Ir jei laukdama bet kurios kitos šventės stengiesi atsikratyti vieno kito kilogramo, tai artėjant šiai įstabiai progai veikiausiai norėsi ne šiaip palengvėti, bet dar ir tapti žvalesne, energingesne ir… žinoma, seksualesne!

Štai kodėl Valentino dieta – kaip tik tau: su ja gausi ne tik reikiamą maistingųjų medžiagų dozę, bet ir padidintą kiekį tų elementų, kurie garantuos saldesnes aistras miegamajame.

Beje, dar geresni rezultatai bus jei dietos laikysitės kartu: judviejų Valentino naktis bus tikras sprogimas!

Aistrą stiprinanti trijulė

Kad sustiprėtų aistra, organizme turėtų pagausėti tam tikrų medžiagų. Štai ji – Didžioji Seksualios Dietos Trijulė: argininas, cinkas, omega-3. Šios su maistu į organizmą patenkančios medžiagos skatina lytinį pajėgumą ir vaisingumą.

• Argininas. Be teigimo poveikio kraujotakai ir kitiems organizmo procesams, ši amino rūgštis ypač reikalinga vyrams, nes skatina spermatogenezę. Arginino ypač daug turi žuvis, kalakutiena, vištiena, pupelės, lęšiai, tofu, riešutai, augalų sėklos.

• Cinkas. Šis elementas teigiamai veikia lytinių organų funkciją, palaiko lytinį pajėgumą. Vyrų organizme cinkas sukoncentruotas sėklidėse ir prostatos liaukoje, jo ypač daug yra spermoje. Puikus cinko šaltinis – austrės, silkė, grūdinės kultūros, grybai, kepenys.

• Omega-3 rūgštys. Jei su maistu gausime pakankamai šių rūgščių, organizme padaugės gerojo cholesterino, o jis – nepakeičiamas organizmui gaminant biologiškai aktyvias medžiagas. Organizme iš jo gaminami vyriški ir moteriški lytiniai hormonai. Kad organizme nepristigtų omega-3 rūgščių, ne rečiau kaip 3 k. per savaitę valgyk lašišos, silkės, tuno.

Meilės maisto tabu

Kaip ir kiekvienoje dietoje, taip ir aistrą stiprinančioje, egzistuoja keletas tabu. Tad būtinai įsidėmėk ir tai, ko turėtum vengti!

• Venk saldumynų ir saldžių užkandžių (gaminių, kuriuose gausu rafinuoto cukraus). Jie lemia, kad cukraus kiekis kraujyje šokteli staiga, bet lygiai taip pat staigiai ir krinta žemyn. Rezultatas – vėl jautiesi išbadėjusi. Ir visai kas kita vadinamieji lėtieji angliavandeniai, kurių gausu neskaldytų grūdų produktuose, ankštinėse daržovėse. Šie angliavandeniai padeda išlaikyti stabilų cukraus kiekį kraujyje, taigi neprovokuoja alkio priepuolių.

• Sumažink kasdienes stimuliuojančių produktų – kavos, juodosios arbatos, gazuotų energijos gėrimų – dozes. Jie išbalansuoja natūralią organizmo energijos pusiausvyrą ir neretai trukdo įsiplieksti aistros kibirkštims arba sukeldami pernelyg didelį jautrumą ir nervingumą, arba, atslūgus jų poveikiui, atsiųsdami nuovargį ir apatiją.

• Pusė taurės sauso raudonojo vyno – puiki įžanga į meilės žaidimus. Tačiau bent 10 ml didesnė dozė jau gali paveikti slopinančiai!

• Kuo mažiau energiją atimančio ir organizmą apnuodijančio riebaluose kepto maisto!

Valgiaraštis TAU ir JAM

Toliau pateikiamas orientacinis 3 dienų valgiaraštis. Eiliškumas neturi reikšmės – savo nuožiūra valgiaraščius galima įvairiai kaitalioti ir kartoti. Kiekvienos iš šių dienų meniu teigiamai veikia tiek vyrų, tiek moterų lytinį potraukį, taigi jau po 3 dienų galima tikėtis padidėjusio geismo ir išradingesnių meilės žaidimų!

I diena

Pusryčiai: Įvairių vaisių salotos su liesu jogurtu, riekelė juodos duonos, žalioji arbata.

Priešpiečiai: Šiaudeliais supjaustyti salierai ir morkos.

Pietūs: Garuose troškintas lašišos didkepsnis su ryžiais ir pievagrybiais.

Pavakariai: Puodelis žaliosios arbatos, 1 bananas (supjaustyki jį gabalėliais ir apvoliok kokosų drožlėse arba smulkintuose migdoluose).

Vakarienė: Avižinių dribsnių košė, imbiero arbata su griežinėliu citrinos, šaukštelis medaus.

II diena

Pusryčiai: 1 kietai virtas kiaušinis, 0,5 avokado, juodos duonos riekelė, žalioji arbata.

Priešpiečiai: Sauja riešutų.

Pietūs: Garuose troškinta vištos krūtinėlė, pupelių, morkų ir pievagrybių salotos, pagardintos sezamo sėklų arba linų sėmenų aliejumi.

Pavakariai: 1 granato vaisius, imbiero arbta.

Vakarienė: Tofu su šviežiais persikais.

III diena

Pusryčiai: Avižiniai dribsniai su džiovintais vaisiais ir neriebiu jogurtu, žalioji arbata.

Priešpiečiai: 0,5 mango.

Pietūs: Ant grotelių kepta kalakuto krūtinėlė su garuose troškintų daržovių salotomis.

Pavakariai: Sauja džiovintų datulių, žalioji arbata.

Vakarienė: Šviežių daržovių salotos su tunu arba krevetėmis, apibarstytos sezamo sėklomis.

Jus jau įveikė aistringa pagunda ir po meilės žaidimų jaučiatės išbadėję? Suvalgykite naktipiečiams oi 1 plytelę juodojo šokolado – ir alkis apmalš, ir energija palengva sugrįš ir… įkvėps naujiems aistros proveržiams!

Autorius: www.edita.mama.lt

 

 

(Apsilankyta 103 viso, 1 šiandien)