Mažinkite riebalų suvartojimą

Gelapo instituto atliktos apklausos rezultatai parodė, jog 85 proc. apklaustų 50 metų ir vyresnių žmonių nuolat tikrinosi savo cholesterino kiekį, o tarp 35-49 metų respondentų tokių buvo tik 50 proc. Visose amžiaus grupėse vidutiniškai tik vienas iš trijų suaugusiųjų (buvo apklausta 900) žinojo savo cholesterino kiekį.

Pirkite mažo riebumo arba liesą pieną ir jogurtą. Vietoj rie­bios grietinėlės rinkitės nugriebtą pieną arba jų mišinį – 1:1. At­sisakykite riebių sūrių.

Jums gali būti naudingas nugriebtas pienas. Buvo stebimi 67 pacientai, kurie 12 savaičių kasdien išgerdavo po ketvirtį kvor­tos (237 ml) nugriebto pieno. Pasirodo, jų cholesterino kiekis su­mažėjo vidutiniškai 8 proc.

Kad jūsų maiste sumažėtų sočiųjų riebalų, vietoj sviesto var­tokite margariną. Kuo jis minkštesnis, tuo mažesnis jo hidrogenizavimas. Geriausi tie margarinai, kurių pagrindinė sudedamo­ji dalis yra skystas kukurūzų arba sojų aliejus. Kuo mažiau val­gykite sumuštinių su sviestu.

(Apsilankyta 55 viso, 1 šiandien)