Laimėkime karą prieš peršalimą

Stiprinti savo imunitetą nereiškia vien gerti vitaminą C. Imuniteto stiprinimas taip pat reikalauja valgyti daug vaisių ir daržovių. Kita vertus, yra begalė maisto produktų, kurie padės jums išlikti sveikais šaltuoju sezonu.

Jūsų valgymo planas šaltuoju metų laiku turi atitikti visas normas – privalote valgyti visapusiškai naudingą ir maistingą valgį. Prie tokio valgio dar galima pridėti vitaminais ir mineralais prisotintą maistą, bei fenolį, karbolio rūgštį, randamą, pavyzdžiui, vynuogėse.

Beveik visas reikalingas ir naudingas minėtas medžiagas, kurios sparčiai stiprins jūsų imunitetą, jūs rasite vaisiuose, daržovėse bei žolelėse.

Pasistenkite kiekvieną dieną valgyti:

  • Vaisius: obuoliai, vynuogės, apelsinai, įvairiausios uogos;
  • Daržoves: česnakas, įvairiausių rūšių salotos, pomidorai, žalios ir raudonos paprikos, šparagai, rėžiukai;
  • Kita: alyvuogių aliejus, rupių miltų produktai.

Pasistenkite valgyti du-tris kartus per savaitę:

  • Vaisius: avokadai, bananai, girtuoklės arba vaivorai, kiviai;
  • Daržoves: liucerna arba daigintos pupelės, brokoliai, morkos, lapiniai kopūstai, svogūnai, petražolės, bulvės;
  • Kita: liesa vištiena be odelių, kiaušiniai, žuvis, linų aliejus, linų sėklos, pienas, avižų košė, razinos, ryžiai, soja, arbata, jogurtas.

Pasistenkite valgyti kartą per savaitę:

  • Vaisius: greipfrutai, citrinos, laimo vaisiai;
  • Daržoves: kopūstai, žiediniai kopūstai (arba kalafiorai), salieras, čili pipiras, poras, okra, žirneliai, šitake grybai, kukurūzai, saldžiosios bulvės;
  • Kita: migdolai, braziliški riešutai, šokoladas, žalioji arbata, lęšiai.

Pasistenkite valgyti bent kartą per mėnesį:

  • Vaisius: abrikosai, melionai, papajos, kriaušės, ananasai;
  • Daržoves: baklažanai, burokėliai, moliūgai;
  • Kita: vištų kepenėlės, avinžirniai.

Valgykite pagal sezoniškumą:

  • Razinos – puikus užkandis. Rinkitės natūralias, kad apsisaugotumėte nuo konservantų.
  • Saldžios bulvės – pabandykite jas keptas.
  • Džiovinti abrikosai – puikiai tinka užkandžiams ar priešpiečiams.
  • Apelsinai ir satsuma – puikiai tinka priešpiečiams.
  • Sezamo sėklos – apibarstykite jomis kepinius, salotas ar košes.

Kaip matote iš aukščiau siūlomų valgyti maisto produktų, vaisiai ir daržovės užima pagrindinę vietą dienos, savaitės ar mėnesio maitinimosi racione, norint sustiprinti savo imunitetą.

(Apsilankyta 78 viso, 1 šiandien)