Kaip pamaitinti šeimyną greitai ir sočiai? Pusryčių variantai dirbančiai mamai

Aš esu dirbanti, dviejų vaikų mama. Aš labai ilgai eksperimentavau, stengdamasi padaryti pusryčius skaniais, sveikais ir sočiais. Tai yra, kad jiepatiktų man, mano vyrui, dviem vaikam, o kas liks – dviem arogantiškom katėm, kurios jau visai išpaiko.

Bandymų ir klaidų metodų dėka, buvo aptikti pusryčių variantai, kurie pasotina, yra greitai paruošiami ir patinka visiems šeimos nariams. Štai, šiuo sąrašu, ir norėčiau pasidalinti.

1. Tradicinė kiaušinienė. Galima – kiaušinienė-klasikinė arba tiesiog kiaušinienė: imame viską, kas yra šaldytuve ir užpilame kiaušiniais (dešra, sūris, majonezas, kečupas, pomidorai, pipirai). Variantas, ne mažiau klasikinis – omletas arba omletas su priedais (priedai – tie patys). Paruošimo laikas – 10-15 minučių. Ypatingai patinka kiaušinienė ir omletas su sūriu, dėl puikaus skonio derinio: išlydyto sūrio ir baltymų.

2. Skrebučiai. Imame vakarykštes bandeles, pamirkome jas į kiaušinių-pieno mišinį ir jos tampa šviežiausiais skrebučiais. Variantas – blynai su įvairiais užpildais: obuoliai, cukinijos, morkos, burokėliai. Paruošimo laikas – lygiai 20 minučių. Jeigu norite saldžiau, blynus darykite su obuoliais, o jeigu aštriau – su cukinijomis.

3. Varškė su medumi ir grietine. Galima su razinomis ir džiovintais abrikosais. Variantas – varškėčiai (varškė, kiaušinis, miltai, cukrus) su grietine. Paruošimo laikas: varškė – 2-5 minutės (5 minutės jeigu pagalvoti ką įdėti); varškėčiai – 25 minutės. Jeigu norisi ko nors šviežio, galima apsiriboti varške, o jeigu norisi sočiau, tuomet varškėčiai.

4. Karšti sumuštiniai: duona, dešra (pagal norą galima pridėti pomidorą, agurką ir t.t.), ant viršaus sūris ir įdedame į mikro bangų krosnelę, porai minučių. Susivalgo „čia ir dabar“. Paruošimo laikas – 5 minutės. Geri tuo, kad vaikas greitai išmoko pasidaryti juos pats. Todėl, jeigu mama, kurią nors dieną panorės pagulėti ilgiau, yra pusryčių variantas, kurį vaikas gali paruošti sau ir likusiems šeimos nariams.

5. Variantas, kurį išbandė mano vyras, man nesant namuose. Taip pat pagelbėja, jeigu ilgai nekreipti dėmesio į žadintuvo skambėjimą. Variantas paprastas: geriausi pusryčiai – pašildyta vakarykštė vakarienė. Praktikoje stengiuosi naudoti kuo rečiau, tačiau kartais, labai gelbsti. Paruošimo laikas – 2 minutės (paimti vakarykštę vakarienę ir pašildyti).

Šie variantai, skirtingomis variacijomis ir deriniais, galutinai įsitvirtino, kaip mūsų šeimos pusryčiai. Tikiuosi, kad kam nors mano patirtis bus naudinga.

(Apsilankyta 135 viso, 1 šiandien)