Kaip atrasti save po skyrybų?

Įtikinkite save, kad išsiskyrimas – tai nauja pradžia. Ar jūs ką tik išsiskyrėte ar nutraukėte kitus santykius? Turbūt jau pagalvojote, ar sugebėsite grįžti į normalų gyvenimą. Išsiskyrimai yra bauginantys, atimantys drąsą, bet taip jie reiškia naują pradžią. Pasitelkę savo protą ir neįkainojamą patirtį galite susikurti tokią ateitį, apie kokią ir svajojote. Štai keli patarimai, kaip atgauti energiją ir priimti gyvenimą kaip nuotykį:

  • Pailsėkite. Skyrybos yra labai sekinančios. Papildykite savo energijos atsargas pakankamai išsimiegodami, sveikai valgydami, pabūdami tyloje ir ramybėje, užsiimdami lengvu sportu.
  • Išanalizuokite ir susisteminkite savo mintis. Ką jūs galvojate apie save, savo buvusį/buvusią ir apskritai apie gyvenimą? Turbūt nieko gero. Surinkite visas savo blogas mintis ir nukreipkite ne griovimui, bet teigiama linkme. Nesiginčijame, tai tikrai labai sudėtinga, bet verta.
  • Išmokykite aplinkinius, kaip su jumis elgtis. Mandagiai, oriai, bet tvirtai parodykite kitiems, kas jus veikia, o kas ne. Tai, kaip jus vertina kiti yra požymis, kaip jūs pats/pati vertinate save.
  • Pradėkite gyventi sveikai. Susidarykite sąrašą veiksmų, kurie padėtų pasiekti jums tobulą sveikatą. Pradėkite nuo kasdienės mankštos. Niekas nepadės jums pasijusti geriau, kaip tik judėjimas.
  • Lavinkite savo įgūdžius ir, jei įmanoma, keiskite darbą. Kokių savybių išsiugdėte per visą buvimą su kitu žmogumi laiką? O gal kaip tik apleidote kokius savo talentus? Dabar puiki galimybė reabilituotis. Ko norite išmokti dabar ir ateityje? Įvertinkite savo padėtį ir keiskitės.
  • Susitvarkykite su savo finansais. Norint jaustis saugiai, ne paslaptis, būtina sudėlioti finansinius reikalus į vietas. Mažinkite savo poreikius, nesvarbu, kad ir daug uždirbate – tuomet, jei bus nenumatytų išlaidų, nesijausite blogai.
  • Aplink save susikurkite „socialinį tinklą“. Draugai ir kolegos yra reikalingi dėl daugelio dalykų, tarp kurių ir bendravimas, palaikymas bei paguoda. Apsupkite save teigiamai nusiteikusiais žmonėmis. Tai bene svarbiausias pasirinkimo kelias, kuris tikrai nuves jūs į šviesesnį rytojų.
  • Nepamirškite apsauginių sienų. Tai nereiškia, jog namuose turite kurti bunkerį, tai taip pat nereiškia, kad turite atsiriboti nuo kitų stora šaltumo siena. Ne. Tiesiog išmokite sakyti žodį „ne“. Labai paprasta – mokėjimas pasakyti „ne“ dalykams, kurių nenorite, išlaisvins jus pasakyti „taip“ norimiems.
  • Pašalinkite visą betvarkę, esančią aplink jus. Jei jaučiatės išsekęs ir greitai norite atstatyti jėgas – apsitvarkykite: išsikuopkite namus ar susitvarkykite darbo kambarį. Tai pažadins miegančią energiją, kad ir kaip keistai tai beskambėtų. Nuotaiką gerina ne tik judėjimas, bet ir švara bei tvarka, atvirkščiai – chaosas ir betvarkė tik padidina blogos nuotaikos tikimybę. Beje, taip sukursite teigiamą atmosferą ir aplinkiniams, kurie pas jus užsuka, arba kolegoms darbe.
  • Raskite naujų dvasinio nusiraminimo ir paguodos būdų. Lankykite užsiėmimus, pabūkite vieni ar junkitės į grupes, kuriose galėsite pasidalinti savo užsiėmimais, žavėkite, flirtuokite, užsiimkite mėgstama veikla: medituokite, melskitės, dainuokite, šokite, grokite, pieškite, skaitykite, gaminkite. Žodžiu, raskite užsiėmimą, kuris jus dvasiškai maitins. Tai metas ištirti savo sielos horizontus.
  • Nepamirškite prašyti pagalbos. Dabar ne metas demonstruoti stoišką ramybę ar apsimesti, kad viską galite viena. Susiraskite žmogų, kuris galėtų jumis pasirūpinti, kol sieksite savo tikslų. Jūs nusipelnėte to, kad aplinkiniai pamatytų geriausias jūsų puses bei didžiausius sugebėjimus.
(Apsilankyta 106 viso, 1 šiandien)