Jauskitės sočiai, ne storai

Stengiatės numesti kelis kilogramus? Štai keli būdai, kaip tai padaryti, kaip sukontroliuoti savo apetitą, bet vis tiek jaustis sočiai, tačiau valgyti tik tiek, kiek jums reikia:

  • Savo valgymą pradėkite nuo salotų ar sriubos. Šie patiekalai pakankamai užpildys skrandį, tad pagrindiniam patiekalui (žuviai ar mėsai) liks mažiau vietos. Jei sriuba yra pakankamai soti, tiršta, tuomet bus užtektinai kalorijų, kad jaustumėtės sočiai ilgą laiką ir be antro patiekalo.
  • Užkandžiaukite protingai. Kuo alkanesnė esate, tuo ilgiau valgysite, kol pasijusite sočiai. Kitaip tariant, kuo alkanesnė esate, tuo daugiau suvalgysite. Tad geriausias būdas to išvengti – iki pietų ar vakarienės, kas tris-keturias valandas, suvalgyti tris nedidelius jūsų pasirinktus maistingus bei sveikus užkandžius. Geriausia užkandžiais gauti kuo daugiau baltymų ar skaidulų. Tinka kiaušiniai, jogurtas, avižiniai paplotėliai, javainiai ir taip toliau.
  • Daugiau baltymų. Lėtai valgykite kiek didesnes porcijas, nei įprasta, proteino (baltymų) kupinos liesos mėsos, žuvies, vėžiagyvių, kiaušinių ir mažai riebalų turinčių produktų, tokių kaip pienas, naminis sūris, neriebus jogurtas.
  • Išjunkite televizorių. Labai svarbi taisyklė – jei valgysite išsiblaškę, žiūrėdami televizorių, skaitydami ar dar kaip nukreipdami dėmesį nuo paties valgymo proceso, nepajusite organizmo ir skrandžio siunčiamų signalų, kad jis jau pilnas ir atėjo sotumo jausmas. Žmonės, kurie užsiima pašaliniais dalykais valgydami, suvalgo dvidešimčia procentų daugiau maisto.
  • Papildykite savo racioną skaidulomis. Jei laikotės dietos, į skaidulas turėtų krypti jūsų žvilgsnis. Rinkitės neskaldytų grūdų duoną, rudus ryžius, rudus makaronus. Nesibodėkite pupelių. Jas galite dėti į salotas, troškinius ar sriubas.
  • Rinkitės tuos produktus, kurių valgymas užtrunka ilgiau. Kukurūzų burbuolės, traškios salotos ar žuvis su ašakomis – nepaskubėsi. Tokiu būdu būsite priversti valgyti lėčiau, kramtyti ilgiau, ir sotumas ateis pats savaime.
  • Atsibodusi, bet veiksminga taisyklė – daugiau vaisių ir daržovių. Šie produktai turi daug vandens, tad greičiau pajusite sotumo jausmą, nes jus tarsi „užpildys“.
  • Atsigerkite prieš valgymą. Labai veiksminga – dešimt minučių prieš valgį išgerkite didelę stiklinę sulčių. Žinoma, dar geriau būtų tiesiog vandens.
  • Neskubėkite, valgymas – tai jūsų laikas. Maistą pjaustykite lėtai, kramtykite kruopščiai ir ilgai, susikoncentruokite tik ties valgymu. Viskas turi vykti ramiai ir lėtai, atsipalaidavus.
  • Prieš kiekvieną rimtesnį valgymą sukrimskite po obuolį. Net jei ir nieko nekeisite savo maisto racione, pabandykite dvidešimt minučių prieš kiekvieną valgį sukramtyti po obuolį. Pamatysite, tai daro stebuklus.
(Apsilankyta 74 viso, 1 šiandien)


Similar Posts