Dieta pagal kūno sudėjimą

Mokslininkų įrodyta, kad skirtingo sudėjimo žmonių nevienoda medžiagų apykaita, todėl jiems reikia laikytis ir skirtingos dietos. Yra keturi pagrindiniai moterų figūrų tipai. Teisingai nustačiusios savo tipą, galite kur kas greičiau numesti svorio.

Pirmas tipas.
Šio tipo moterų figūra primena kriaušę: siauri pečiai, platūs klubai. Riebalai kaupiasi klubų, sėdmenų ir krūtų srityse.

Išbraukite iš savo valgiaraščio riebų ir aštrų maistą. Rekomenduojama dieta su ribojamu baltymų kiekiu, daug vaisių, daržovių, grūdinių produktų. Mėsą patartina pakeisti žuvimi ar paukštiena.

Antras tipas.
Šio tipo moterims labiau būdingas atletiškas sudėjimas. Pečiai platūs, o kaklas, krūtinė ir liemuo – liekni. Klubai siauresni nei pečiai, todėl tokių moterų figūra panaši į trikampį. Jei šio tipo moterys turi antsvorio, riebalai pradeda kauptis viršutinėje kūno dalyje – ant liemens, rankų, pečių ir pilvo, o figūra tampa panaši į obuolį.

Tokio tipo moterims reikia maisto, kuriame daug angliavandenių (pavyzdžiui, bulvių, makaronų, duonos, įvairių košių, kukurūzų ir pan.), daržovių ir vaisių. Būtina vengti sūraus maisto, kuo mažiau valgyti mėsos. Naudingi yra neriebūs pieno produktai.

Trečias tipas.
Šio tipo moterys dažniausiai būna linkusios tukti nuo vaikystės. Jos apkūnios, stambaus sudėjimo. Riebalai kaupiasi beveik vienodai visame kūne. Šio tipo moterims būtina laikytis dietos, kuri skatintų medžiagų apykaitą. Joms rekomenduojamas maistas, kuriame yra daug baltymų (liesa mėsa, paukštiena, žuvis ir pan.). Medžiagų apykaita bus efektyvesnė, jei nevartosite pieno produktų.

Ketvirtas tipas.
Tokios figūros vadinamos berniukiškomis: nedidelė krūtinė, siauri klubai ir pečiai, ilgokos kojos. Šio tipo liesokų moterų smailios alkūnės ir keliai, matomi šonkauliai. Jei tokios moterys turi per daug svorio, tai riebalai pirmiausia kaupiasi pilvo ir viršutinėje klubų dalyje.

Šio tipo moterims būtini trys sotūs valgymai per dieną su daug baltymų. Reikėtų vengti kavos, šokolado, cukraus, kurie ypač stimuliuoja skydliaukę. Laikantis dietos reikia valgyti daug baltyminio maisto, daržovių, saikingai – angliavandenių turinčių produktų.

Autorius: www.geradieta.lt

(Apsilankyta 104 viso, 1 šiandien)


Similar Posts