Dieta nuo spuogų ir išbėrimo

Dieta nuo spuogų ir išbėrimo

Spuogai (išbėrimai) turi šį tą bendro su mityba, tačiau yra atlikta labai mažai patikimų mokslinių tyrimų parodančių ryšius tarp tam tikrų maisto produktų grupių ir spuogų. Tačiau yra keletas gairių, kurios gali būti naudingos.

Vengiami maisto produktai

Maisto produktai, turintys daug sočiųjų riebalų ir trans-riebalų, gali prisidėti prie odos pariebėjimo. Sotieji riebalai daugiausia randami gyvūninės kilmės produktuose – pavyzdžiui – mėsoje, piene, ir paukščtienoje. Tačiau organizmui vis tiek privaloma gauti kitų svarbių riebiųjų rūgščių – pavyzdžiui – iš žuvies, linų sėmenų arba kanapių sėklų aliejaus.

Kai kurie mano, kad didelis kalorijų kiekis (pvz., nesaikingas maitinimasis), gali padidinti hormonų kiekį ir dėl to padaugėti spuogų – tačiau tai nėra įrodyta.

Kas dėl šokolado ir saldainių?

Daugelis mano, kad yra tiesioginis ryšys tarp didesnio šokolado vartojimo ir spuogų atsiradimo. Tačiau tai irgi neįrodyta – nors šokoladas tikrai turi daug sočiųjų riebalų.

Mažesnis baltymų suvartojimas taip pat gali padėti spuogų kontrolei. Tai gali būti susiję su sumažėjusia tam tikro fermento gamyba, kuris gali sukelti didesnį riebalų išsiskyrimą, ir nuo to sumažėti odos porų užsikimšimo tikimybė. Dietos, kurių metu suvartojam nuo 60-70% angliavandenių, taip pat gali prisidėti prie spuogų atsiradimo.

Didelis jodo kiekis maiste taip pat turi įtakos išbėrimui sukeldamas naujus spuogų protrūkius. Atkreipkite dėmesį, kad labai sūrūs (turintys daug jodos druskos) maisto produktai, tokie kaip traškučiai ir t.t. yra didelis jodo šaltinis ir jų reikėtų vengti.

Spuogų gydymas ir vitaminai

Kai kurie žmonės nustatė, kad didesnis vitamino A ir cinko suvartojimas padėjo išvengti spuogų ar bent sumažino jų kiekį. Taip pat žalioji arbata galėtų būti įtraukta į dietą ar dienos menių, nes ji sumažina androgenų gamybą, dėl ko sumažėja išbėrimo tikimybė.

Autorius: www.geradieta.lt

(Apsilankyta 138 viso, 1 šiandien)


Similar Posts