Deginkime kalorijas… atlikdamos namų ruošą

Kaip galima sudeginti nereikalingus kilogramus, vien atliekant kasdienius namų ruošos darbus? Taigi, išsiaiškinkime, kokie darbai geriausiai degina kalorijas. Stebuklus jūsų kūnui gali padaryti ne tik sunki aerobika, bet koks kitas sportas, bet ir intensyvi ar lengvesnė namų ruoša. Keletas reikiamų pratimų gali būti suderinti su kasdieniais darbais. Manoma, jog moterys, plušdamos prie nešvarių indų, rūbų, grindų ir kitų dalykų, praleidžia vieną-tris valandas. Tai kodėl nepavertus to tikru rimtu sportu?

 

  • Jei norite, kad jūsų rankos visą laiką išliktų laibos, blizginkite, intensyviai valykite, šluostykite ir šluokite. Jei visa tai darysite su energija, sudeginsite bemaž du šimtus kalorijų per valandą. Geriausios „sporto šakos“ šiuo atveju yra siurbliavimas, langų valymas bei dulkių valymas.
  • Tvarkykitės būdamos geros nuotaikos. Tai dar labiau prisidės prie kalorijų deginimo. Po visko jūs jausitės taip, lyg išėjusios iš vidutinio sunkumo aerobikos treniruotės.
  • Pasistenkite dažniau užsiimti sodo priežiūra. Vejos pjovimas sudegina per keturis šimtus kalorijų, o tai prilygsta neblogam pasivažinėjimui dviračiu.
  • Nepamirškite, jog atliekant namų ruošos darbus, būtina tai daryti intensyviau, nes tokiu būdu mūsų kūnas greičiau sureaguos apkrovą. Puikiai kalorijas degina ir lovos klojimas, lankstymas, lyginimas bei ravėjimas.
  • Labai gerai kalorijas degina automobilio vaškavimas ar plovimas. Įmanoma sudeginti net penkis šimtus kalorijų per valandą. Tai prilygs šokinėjimui per virvutę. Bet viską reikia daryti intensyviai, kad pagreitėtų širdies ritmas – taip geriau ir greičiau. degs kalorijos.

Dabar imkime ir sudarykime jūsų namų ruošos darbų sąrašą ir suskaičiuokime sudegsiančias kalorijas:

Pirma diena

  • Dvidešimt penkios minutės indų plovimo (tai gerina ne tik fizinę, bet ir psichinę sveikatą, maža to, tirpdo pilvo srityje esančiu riebalus),
  • Dvidešimt minučių valykite langus (stiprinsite rankų raumenis),
  • Dvidešimt penkios minutės grindų plovimo ar siurbimo (naudinga pilvo sričiai).

Antra diena

  • Dvidešimt penkias minutes klokite lovą (stiprina rankų ir pilvo raumenis)
  • Dvidešimt minučių šluostykite dulkes (stiprinami rankų raumenys),
  • Dvidešimt penkias minutes siurbkite kambarius.

Trečia diena

  • Dvidešimt penkios minutės indų plovimo,
  • Dvidešimt minučių grindų plovimo arba siurbimo,
  • Dvidešimt penkios minutės šveitimo (vonios ar langų).

Svarbu, jog visus „pratimus“ atliktumėte be pertraukėlių, nuosekliai ir iškart visus. Jūsų kraujo spaudimas ir širdies ritmas neturi svyruoti (neturite leisti, kad jis sumažėtų pailsėjus). Jei ilsėsitės, kalorijos taip sparčiai nedegs. Tad įsijunkite savo judrią mėgstamą dainą ir pirmyn prie darbo!

(Apsilankyta 244 viso, 1 šiandien)