Atsistatymas po gimdymo

Audiniai, raumenys, organai … Visas, jaunos mamos, organizmas patiria dideles permainas. Ir nors 100% organizmo, iki gimdyvinės būsenos, atstatyti nepavyks, tačiau galima pasiekti rezultato maksimaliai artimo tam. Be to, moteris, po gimdymo, tik gražėja. Ir tai natūralu, kadangi motinystės laimė nesulyginama nei su kuo, o kuomet moteris laiminga, ji nuostabi! O kūnas (figūra) atsistatys. Na, žinoma ne iš karto, po kažkiek laiko, juk mamos organizmui reikia prisitaikyti prie naujo gyvenimo.

Nuovargis. Prie nėštumo metu patirto nuovargio prisideda gimdymo nuovargis, miego trūkumas … Todėl jauna mama, dažną kartą – silpna mama. Apart fizinio nuovargio, ji gali jaustis išsekusi. Kai kurios mamos skundžiasi kūno skausmais ir spazmais, kuriuos iššaukė neteisinga padėtis nėštumo laikotarpiu. Bemiegės naktys taip pat gali palikti žymes mamos elgsenoje, t.y. ji gali tapti irzli. Tačiau, ką visa tai reiškia, lyginant su patiriamu džiaugsmu, kai savo rankose laikote dalelytę savęs! Nuovargis praeis, tereikia mamai su vaiku prisitaikyti prie vienas kito ritmo ir sureguliuoti dienos režimą.

Svoris. Visiškai normalu, jeigu, pas jauną mamą, užsiliko 3 – 6 „laisvi“ kilogramai (arba daugiau!) sugrįžus namo iš gimdymo namų: tai rezervas, kuriuos pagamino kūnas, kad galėtumėte maitinti krūtimi. Be to, visiškai logiška, kad moteriai, atsistatyti, apytiksliai reikia tiek pat laiko, kiek ir nėštumui, maždaug devynis mėnesius! Todėl, po gimdymo, apie jokias dietas negali būti nė kalbos! Maitinant krūtimi, išeikvojamos papildomos kalorijos, todėl reikalingas papildomas indėlis. Tačiau tai nereiškia, kad reikia valgyti už du … Maistas turi būti įvairus ir subalansuotas.

Tarp kitko, maitinimas krūtimi (su sąlyga, kad tai trunka ne mažiau kaip 3 mėn.) – vienintelis etapas, moters gyvenime, kurio metu pats kūnas degina riebalus, esančius ant klubų! Tyrimai rodo, kad moterys, kurios maitina krūtimi iki 10 savaičių, po gimdymo, vidutiniškai praranda 1 kg svorio daugiau, nei tos, kurios nustojo maitinti po 10 dienų!

Norint aptikti juosmenį …

  • pasirinkite įvairų ir subalansuotą maistą, venkite persivalgymo;
  • pasistenkite atrasti jums priimtiną režimą: venkite miego trūkumo ir perkrovų;
  • toliau gerkite vitaminus, kuriuos jums skyrė gydytojas nėštumo metu, bent jau 3 mėnesius po gimdymo, o jeigu maitinate krūtimi, tai ir ilgiau. Tačiau, dėl jų vartojimo, vertėtų pasikonsultuoti su gydytoju.
(Apsilankyta 521 viso, 1 šiandien)