Graži figūra po gimdymo

Tik kas dešimta moteris gali pasigirti po gimdymo pagražėjusia figūra. Kitoms telieka pavydėti arba pradėti tobulinti savo kūną. Gal padės griežta dieta? Ne viena jauna mama pasiryžusi viskam, kad tik pasikeistų atvaizdas veidrodyje. Netgi nemaitinti savo kūdikio. Kokios priemonės tinkamos, o kokios žalingos.

Gražindamos figūrą, vadovaukitės trimis principais:

1. Būkite išmintinga: nekankinkite savęs negailestingomis dietomis ir nepulkite į depresiją, jei po trijų dienų nebus pastebimo rezultato;

2. Nusiteikite, kad procesas bus ilgalaikis, o geriausiai – nuolatinis (greito rezultato nebus bet kokiu atveju arba jis bus labai trumpalaikis);

3. Tikėkite savimi ir sėkme. Atminkite – kiekvienas judesys priartina jus prie jūsų idealios figūros, taigi einate teisingu keliu.

Pradėkime nuo mitybos

Ir maitinančios, ir nemaitinančios motinos, kad ir kaip norėtų greitai numesti svorio besilaikydamos dietos, turėtų atsisakyti šios minties. Jei vis dar maitinate kūdikį, tai dieta, siekiant apsaugoti jūsų ir jūsų mažylio sveikatą, yra tiesiog draudžiama – motinos piene turi būti medžiagų, kurios būtinos vaikui, o ir jums vitaminų bei mineralų stoka yra visiškai nepageidautina.

Jei nebemaitinate, dietos laikytis taip pat netikslinga dėl dviejų priežasčių. Pirma, jūsų organizmas turi atsigauti po nėštumo, todėl papildomas krūvis, kad ir kiek svorio būtumėte priaugusi, nebus naudingas. Antra ir svarbiausia priežastis – naujausi dietologijos tyrimai rodo, kad visos dietos yra laikinos.

(Apsilankyta 630 viso, 1 šiandien)