Dieta pagal Melani Grifit

 Jei jūs mėgstate žuvį ir jūros gėrybes taip, kaip ir Melani Grifit, ši dieta kaip tik jums. Jos besilaikant per tris savaites galima atsikratyti net 5 kilogramų. Šios dietos esmė: žuvis yra mažiau kaloringa, negu mėsa. Pavyzdžiui, 150 gr. menkės, keptos ant grotelių, turi tik 200 kalorijų, o 150 gr. mėsos kepsnys – dvigubai daugiau.

Sudarykite sau dienos meniu, pasirinkę bet kurį vieną patiekalą iš pusryčių, pietų, vakarienės.

Pusryčiai:
Dvi riekelės duonos su sėlenomis, salotos lapas, pomidoras, 50 gr. tuno savo padaže.
25 gr. nesaldintų dribsnių su pienu, skrudinta duona su sėlenomis, truputis džemo, vienas nedidelis bananas.
Skrudintos duonos riekelė, 50 gr. sardinių savo padaže, stiklinė vaisių sulčių, pomidoras.
50 gr. grybų, virtų vištienos sultinyje, 1 virtas kiaušinis, vienas gabaliukas ant grotelių keptos kiaulienos, duonos riekė, pusė stiklinės apelsinų sulčių.

Pietūs:
150 gr. bet kokių jūros gėrybių (krevečių, krabų, moliuskų), ir didelė porcija salotų, apšlakstytų citrinos sultimis.
90 gr. konservuotos lašišos arba tuno, didelė porcija salotų, apšlakstytų citrinos sultimis, nedidelė bandelė.
Skrudintos duonos riekelė, vienas žuvies kotletas su šaukšteliu pomidorų padažo, didelė porcija daržovių salotų, apšlakstytų citrinos sultimis.

Sumuštinis iš dviejų riekelių duonos su sėlenomis, salotos lapų ir vienu iš šių produktų: dviejų sardinių, vieno ant grotelių kepto žuvies pirštelio, 50 gr. pašteto iš krabų arba lašišos.

Be to, pietums dar galima suvalgyti vieną vaisių: obuolį, apelsiną, kriaušę, 2 slyvas arba nedidelį bananą.

Vakarienė:
150 gr. rūkyto kumpio, virto vandenyje, truputį spageti su pomidorų padažu, konservuotos daržovės, brokoliai arba kopūstai.
Žuvies kotletas, 50 gr. žaliųjų žirnelių, 75 gr. traškučių, didelė porcija salotų.
250 gr. vištienos be odos, keptos ant grotelių, šparaginės pupelės, apkeptas pomidoras, 50 gr. grybų, virtų vištienos sultinyje, didelė porcija salotų, apšlakstytų citrinos sultimis, indelis dietinio jogurto.
75 gr. neriebios virtos mėsos su padažu arba apkepas iš 150 gr. baltos žuvies, grybų sriubos, svogūno, pomidorų ir prieskonių; 150 gr. folijoje keptų bulvių, didelė porcija kopūstų salotų.
150 gr. bet kokios riebios žuvies, apvoliotos džiūvėsiuose, apšlakstytos citrinos sultimis ir iškeptos folijoje su trupučiu margarino, kopūstų salotos arba brokoliai.

Vakarienės metu taip pat galima suvalgyti kokį nors vaisių.

Autorius: www.dietos.lt

(Apsilankyta 106 viso, 1 šiandien)